Atome tidak mempunyai akses kepada sistem peniaga atas sebab privasi dan keselamatan. Anda boleh mendapatkan butiran hubungan peniaga di laman web mereka. Sila ambil perhatian bahawa pemulangan dan bayaran balik tertakluk kepada polisi individu peniaga, yang boleh didapati di laman web mereka atau dengan menghubungi mereka terus.
1. Penghantaran Lewat
Jika pesanan anda mengalami kelewatan atau ada masalah berkaitan penghantaran, sila hubungi peniaga terus. Mereka boleh membantu menyelesaikan sebarang isu berkaitan penghantaran.
2. Semak Status atau Batalkan Pesanan
Untuk menyemak status pesanan atau membatalkannya, sila hubungi peniaga tempat anda membuat pembelian.
3. Permohonan Bayaran Balik
Jika anda menerima produk yang salah atau rosak, sila maklum bahawa Atome tidak dapat memproses permintaan bayaran balik, pemulangan, atau pertukaran. Anda perlu menghubungi peniaga terus untuk mendapatkan bantuan.