Terdapat dua jenis akaun Merchant Center:
1) Akaun yang dibuat oleh Atome
Setelah proses onboarding selesai, kami akan menghantar maklumat log masuk anda, termasuk kata laluan sementara. Kami mengesyorkan agar anda menukar kata laluan ini selepas log masuk pertama untuk memastikan akaun anda selamat.
2) Akaun yang dibuat oleh pentadbir syarikat anda
Jika syarikat anda mempunyai akaun pentadbir, mereka boleh membuat log masuk individu untuk ahli pasukan.
Untuk menambah pengguna:
1. Pergi ke Pengurusan Akaun > Pengurusan Pengguna dalam Merchant Center
2. Klik pada Tambah Pengguna
3.Tetapkan maklumat log masuk pengguna baru
Lupa kata laluan anda?
1. Pergi ke halaman log masuk dan klik Lupa kata laluan
2. Masukkan nama pengguna dan alamat e-mel yang berkaitan dengan akaun anda
3. Semak peti masuk anda untuk e-mel dari Atome Onboarding
4. Klik butang Tetapkan semula kata laluan dalam e-mel dan buat kata laluan baru
5. Selesai! Anda boleh log masuk semula.