Anda boleh melihat laporan penyelesaian dan baki tertunggak dengan melayari modul ""Pembayaran"" dalam Pusat Perniagaan. Walaupun akses pada awalnya terhad kepada akaun pentadbir syarikat, anda boleh memberikan kebenaran ini kepada akaun lain dengan menetapkannya kepada peranan tertentu.
Di mana saya boleh melihat butiran bayaran saya?
Anda boleh mengakses butiran bayaran anda dengan mengklik ID bayaran dalam bahagian “Pembayaran”. Anda mempunyai pilihan untuk melihat dan mengeksport butiran ini sama ada mengikut item penyelesaian atau transaksi dengan mengubah palang pada bahagian atas.
Di mana saya boleh melihat transaksi yang belum diselesaikan?
Untuk melihat transaksi yang belum diselesaikan, pergi ke tab “Baki” pada portal perniagaan. Di sini, anda akan menemui senarai lengkap semua transaksi yang belum diselesaikan.
Bagaimana saya boleh mengemaskini butiran bank saya untuk pembayaran?
Kami memahami bahawa keadaan mungkin timbul di mana anda perlu mengemaskini butiran bank anda. Hanya hantar e-mel kepada kami di support@atome.my bersama dengan penyata bank yang mengandungi butiran berikut. Kami akan menguruskan yang lain dan mengemaskini maklumat anda dalam tempoh 1-2 hari perniagaan.
Butiran yang diperlukan pada penyata bank:
Logo Bank
Entiti Undang-undang Perniagaan
Nombor Akaun Bank
Butiran lain boleh disembunyikan / ditutup jika diperlukan